Väljakutse lihastele

Bodypump on üks populaarsemaid treeningui, mis võimaldab väga kiiresti vormi, sitkeks ja vastupidavaks saada. See on tõsine väljakutseid pakkuv treening muusika rütmis ning sobib kõigile, kes soovivad treenida kogu keha.

Bodypump on Les Mills kontsepttundide hulka kuuluv lihasvastupidavustreening, kus harjutuste sooritamiseks (kükid, väljaasted, kätekõverdused jms) kasutatakse kange, kettaid ja hantleid. Treeningu jooksul saavad koormust kõik suuremad lihasgrupid. Tempoka ja kaasahaarava muusika saatel treenid nii jõudu kui ka lihasvastupidavust, mille käigus sooritad endalegi märkamatult mitmeid harjutusseeriaid ning saavutad järjepidevuse korral aina paremaid tulemusi.

  • Treeningus võib kulutada kuni 600 kalorit.
  • Tugevnevad lihased.
  • Paraneb üldseisund.
  • Tugevneb luustik (väldib osteoporoosi teket).
  • Annab tunde, et oled teinud midagi väga head.

Kellele treening sobib?

Treening sobib nii meestele kui naistele, kes soovivad teha tõhusat vastupidavus- ja lihastreeningut ning eelistavad tugevat füüsilist koormust. Samuti on treening sobilik neile, kes soovivad kiiresti vormi saada.

Kellele see treening ei sobi?

Treening ei sobi tõsisemate vigastuste, liigeste või südame- ja veresoonkonna probleemide korral.

Treeningriietus ja mida treeningusse kaasa võtta?

Mugav sportlik riietus, saalitreeningu jalatsid, väike rätik ja kindlasti veepudel.

Miks peaks veepudeli alati trenni kaasa võtma?

  • Füüsilise pingutuse korral toodab keha soojust kümme korda rohkem kui tavaolukorras. Inimene higistab siis palju ja organism kaotab vedelikku. 
  • Kui keha vedelikukaotus on suur, halveneb verevarustus ja langeb töövõime. 

Lahendus:

  • Joo 5–10 minutit enne trenni algust umbes 200 ml vett. 
  • Tunnise treeningu ajal joo regulaarselt paari lonksu haaval 300–500 ml puhast vett.
  • Vee tarbimise kogus sõltub inimesest ja treeningu iseloomust. 

Trening toimub: Idamaisesaal

Treenerid: Nele Saar