Tervendavad lihaste venitus- ja pingutusharjutused

Shindo on Jaapanist pärit venitus-ja lõõgastusharjutuste süsteem, kus kohtuvad tuhandeid aastaid vana idamaine tarkus ning tänapäeva teadmised inimese füsioloogiast, anatoomiast.

Tegemist on lihtsate kuid tõhusate venitusharjutustega, mis lõdvestavad keha ja vaimu. Shindo venitusharjutusi tehes pööratakse tähelepanu nendele kehapiirkondadele mida läbivad meie kaksteist peamist siseorganitega seotud energiameridiaani.

Erinevad tasakaalutuse seisundid häirivad inimese loomulikku heaolu. Shindo meetodi abil võime vabastada keha ja vaimu sinna kuhjunud füüsilistest ja emotsionaalsetest pingetest.

Kellele see treening sobib?

Shindo sobib kõigile olenemata inimese vanusest või füüsilisest ettevalmistusest.

Mida kaasa võtta?

Väike käterätik. Soovi korral lõpliku lõdvestese jaoks - sokid. Joogamatid ja pleedid on treeningsaalis olemas. kui aga on soovi kasutada oma matti ja pleedi, võib need kaasa võtta.

Teadmiseks

Vähemalt 2 tundi enne treeningu algust ei ole soovitav süüa tugevat einet, samuti ei tohiks treenida tühja kõhuga. Seega enne treeningtunni algust tuleks süüa midqagi kerget. Peale treeningut peaks söögikorrani ootama vähemalt kuni 30 minutit. Päevajooksul tuleks tarbida piisavalt vett,  Treeningtunni jooksul vee joomine ei ole soovituslik.

Treening toimub: Idamainesaal

Treener: Raivo Russmann

Liikumisrõõm on tähtis osa minu elust. Tegelesin aktiivselt kaksteist aastat moodsa viievõistlusega, olen juunioride maailmameister ja mitmekordne Eesti meister sellel huvitaval spordialal. Erialalt Tallinna Ülikooli(TPedI) diplomiga kehalise kasvatuse õpetaja.

Tänu joogaharrastusele jõudsin Shindo venitus-ja lõõgastusharjutuste süsteemini ning Shindo võlu minu jaoks seisneb selle süsteemi lihtsuses ja tõhususes.

Oman Shindo instruktori tunnistust mille tarvis läbisin Hiina meditsiini keskuses Tervise Alkeemia vastava koolituse ning sooritasin eksami süsteemi loojale Kazuko Kuratomi’le Jaapanist.