Aktiivne treening kolmele lihasgrupile

Kõht-Selg-Tuhar nagu nimigi ütleb on treening, mis on peamiselt suunatud  kolmele suurele lihasgrupile, kuid loomulikult paneb tööle ka teised lihased. Treening kestab 60 minutit, sisaldades 45 min jõu- ja vastupidavusharjutusi ning 15 min madala intensiivsusega mobility treeningut, mis keskendub venitusele ning liikuvust ja stabiilsust arendatavatele harjutustele.

Kasutatakse kummilinte, stepipinke ja kergemaid raskusi.

Kellele treening sobib?

Treening sobib nii meestele kui naistele, kes soovivad teha tõhusat vastupidavus- ja lihastreeningut ning eelistavad tugevat füüsilist koormust. Samuti on treening sobilik neile, kes soovivad kiiresti vormi saada. 

Treening on suhteliselt intensiivne, kuid sobib siiski kõigile, sest valida saab endale sobiva tempo, harjutuste raskusastme ja lisaraskuste kasutamise.

Kellele see treening ei sobi?

Treening ei sobi tõsisemate vigastuste, liigeste või südame- ja veresoonkonna probleemide korral.

Treeningriietus ja mida treeningusse kaasa võtta?

Mugav sportlik riietus, saalitreeningu jalatsid, väike rätik ja kindlasti veepudel.

Miks peaks veepudeli alati trenni kaasa võtma?

  • Füüsilise pingutuse korral toodab keha soojust kümme korda rohkem kui tavaolukorras. Inimene higistab siis palju ja organism kaotab vedelikku. 
  • Kui keha vedelikukaotus on suur, halveneb verevarustus ja langeb töövõime. 

Lahendus:

  • Joo 5–10 minutit enne trenni algust umbes 200 ml vett. 
  • Tunnise treeningu ajal joo regulaarselt paari lonksu haaval 300–500 ml puhast vett.
  • Vee tarbimise kogus sõltub inimesest ja treeningu iseloomust. 

Treening toimub: Idamaises saal

Treener: Elina Melanija Tannenberg

Treener Elina armastab teha trenni ning ei kujuta ette päeva, mis ei oleks seotud liikumisega. Tema arvates on kõik spordialad kasulikud ning iga liikumine arendab midagi ja hoiab inimese tervena, kui lisada juurde ka tervislik toit ja uni. Elina ise on tegelenud tantsimisega, viimased 3 aastat aga aktiivselt cheerleadinguga. Tantsu, akrobaatikat, võimlemist õpetab ta nüüd aga lastele ning täiskasvanutele rühmatreeninguid. Tema arvates on kõige parem tunne treenimise juures see, kui tunned, kuidas sa tugevamaks saad. Nagu ikka, jõud ja ilu ei tule kohe, seega tähtis on järjepidevus!