Tõhus treeningsüsteem kõigile

Pilates on kogu maailmas tuntud populaarne treeningsüsteem, mille eesmärgiks on keha, vaimu ja meelelaadi kooskõla saavutamine ning süvalihaste tugevdamine ja lülisamba stabiilse asendi säilitamine. Treeningu tulemusena saavutatakse suurepärane trimmis ja heas toonuses füüsis. 

Pilatese meetod põhineb ainulaadse kombinatsiooniga harjutustel, mida tuleb sooritada kindlas järjekorras. Harjutuste süsteemse sooritususega tugevdatakse rühilihaseid, mille tulemusena paraneb liikumise kvaliteet ja keha üldine tasakaal. Treeningus pannakse rõhku õigele hingamisele ja keha kontrollile ning nõrkade külgede korrigeerimist. Treeningus arendatakse füüsilise vormi kõiki aspekte: tugevust, painduvust, koordinatsioooni, kiirust, vastupidavust. Samuti toimib Pilates üldfüüsilise treeninguna sportlike saavutuste ja igapäevase aktiivsuse arendamisel. Treening toimub matil ja vajadusel kasutatakse väikseid vahendeid (pallid, hantlid, lindid).

Pilatese treeninguga leevendada selja-, kaela ja peavalu; vähendad igapäevast väsimust; suurendada töö- ja keskendumisvõimet ning toetad tervise püsimist argielus.

Kellele see treening sobib?

Pilates on ohutu ja tõhus treeningmeetod nii meestele kui naistele vanusest ja tervislikust seisundist olenemata. Pilates sobib kõigile sh lapseootel naistele, kes soovivad säilitada head rühti, õiget kehahoiakut, suurendada painduvust, parandada sportlikke saavutusi või õppida läbi kehakontrolli ennast igapäevaelus tekkivatest pingeasenditest vabastama. 

Treeningriietus?

Mugav sportlik riietus, paljad jalad (spordi- jm jalanõud ei ole vajalikud).

Mida kaasa võtta?

Väike käterätik. Soovi korral lõpliku lõdvestese jaoks - sokid. Joogamatid ja pleedid on treeningsaalis olemas. kui aga on soovi kasutada oma matti ja pleedi, võib need kaasa võtta. 

Teadmiseks

Vähemalt 2 tundi enne treeningu algust ei ole soovitav süüa tugevat einet, samuti ei tohiks treenida tühja kõhuga. Seega enne treeningtunni algust tuleks süüa midqagi kerget. Peale treeningut peaks söögikorrani ootama vähemalt kuni 30 minutit. Päevajooksul tuleks tarbida piisavalt vett,  Treeningtunni jooksul vee joomine ei ole soovituslik.

Treening toimub: Idamainesaal

Fotod: Rene Jakobson