Aeroobne treening vees

Vesiaeroobika on basseinis (või looduslikus veekogus madalamas vees) toimuv meeleolukas, rühmatreening, mis kuulub aeroobse treeningu gruppi. Treeningu käigus  läbitakse intensiivse tempoga rühmakava, kus koormust saavad kõik lihasgrupid. Vesiaeroobika treeningus, on omavahel kombineeritud varieeruva keerukusega liikumiskombinatsioonid ning erinevate vahenditega sooritatavad jõuharjutused suurematele lihasgruppidele. Veetakistust kasutades on treeningtunnis võimalik suurepäraselt vormida tervet keha lihaskonda. Olulist rõhku pannakse tunnis õigele sooritustehnikale. Tunni eesmärgiks on tõsta keha üldist füüsilist toonust ning läbi liikumise tõsta energiataset. Treening ei koorma liigeseid ja toimib kaalu alandavalt.

Kellele see treening sobib?

Treening sobib eranditult kõigile, sõltumata soost ning vanusest. Vees liikumine on soovitav ka erinevate vigastuste taasumise korral.

Treeningriietus?

Ujumistrikoo ja -müts,

Mida kaasa võtta?

Enne ja pärast treeningut pesemiseks pesimisvahendid ja kuivatamiseks saunalina.

 

 

Pildid: Rene Jakobson