Tabasalu, Teenuste 2, Tantsusaalis

JOOGA (algajad/taasalustajad)

Hommikujooga põhineb peamiselt päikesetervitustel ja äratab üles kogu keha.

Joogatund algab soojenduse ja erinevate päiksetervituste versioonidega. Tund jätkub tasakaalu- ning kõhu- ja seljalihaste harjutustega. Joogatreeningu lõpetuseks tehakse venitusharjutusi ning viimasena viiakse läbi kerge hommikune meeleteadlikkuse harjutus, mis annab reipa ja positiivse enesetunde kogu päevaks.

VINYASA JOOGA

Vinyasa jooga on dünaamiline, füüsiline ning aktiivne joogastiil, kus hingamine ja liikumine on omavahel sünkroniseeritud st ühest asendist teise liigutakse hingamise rütmis ilma puhkepausideta.  Asendites püsitakse 30-60 sekundit. Vinyasa jooga treeningu sisuks on lihasvastupidavust, paindlikkust ja tasakaalu edendav asana praktika. Treeningu tugev dünaamika pakub suurepärast väljakutset nii kehale kui meelele. Kogu tunni vältel kasutakse spetsiaalset hingamistehnikat, mis aitab rahuneda, keskenduda, vereringet ergutada, kehasse soojust tekitada ja toksiinidest puhastuda. Treeningus sooritatavad harjutused on alati samad ja samas järjekorras. Asendites on võimalik valida lihtsam ja väljakutsuvam variant. Regulaarne treening arendab nii jõudu kui painduvust, parandab rühti, keskendumisvõimet ning rahustab meelt.

Tund algab soojendusega, põhiosas seotakse asendid üheks tervikuks tekitades sujuva liikumise, millesse põimitakse tasakaalu asendeid. Seejärel tehakse harjutusi kõhu- ja seljalihastele ning puusadele. Treening lõppeb pikema venitusega, kus venitatakse kõiki peamisi lihaseid ning sellele järgneb sügav lõdvestus.

Kellele see treening sobib?

Treeningu tempo ja dünaamika on mõõdukas ning sobib kõigile huvilistele, olenemata vanusest ja soost. Harjutusi ja asendeid saab alati kohandada vastavalt individuaalsetele vajadustele.

Treeningriietus?

Mugav sportlik riietus, paljad jalad (spordi- jm jalanõud ei ole vajalikud).

Mida kaasa võtta?

Väike käterätik. Soovi korral lõpliku lõdvestese jaoks - sokid. Joogamatid ja pleedid on treeningsaalis olemas. kui aga on soovi kasutada oma matti ja pleedi, võib need kaasa võtta. 

Teadmiseks

Vähemalt 2 tundi enne treeningu algust ei ole soovitav süüa tugevat einet, samuti ei tohiks treenida tühja kõhuga. Seega enne treeningtunni algust tuleks süüa midqagi kerget. Peale treeningut peaks söögikorrani ootama vähemalt kuni 30 minutit. Päevajooksul tuleks tarbida piisavalt vett,  jooga tunni jooksul vee joomine ei ole soovituslik.

Treening toimub: Tantsusaal, Teenuste 2, Tabasalu